نماینده بیمه تکمیلی دی کرج

نمایندگی 6559 بیمه دی خلیلی آماده مشاوره جهت صدور انواع بیمه نامه به شما عزیزان می باشند

بیمه دی (9)

هموطنان عزیز در استان البرز و شهرهای آن و همچنین تهران می توانند با تماس با شماره 09129748266 و یا با مراجعه به آدرس زیر انوع بیمه نامه از شرکت بیمه دی را در سریع ترین زمان با تخفیف ویژه سفارش دهند.

بیمه دی

همین الان تماس بگیرید ساعت تماس 8 صبح الی 22

شنبه تا جمعه : لطفا در روزهای تعطیل قبل از مراجعه حضوری هماهنگ نمایید.

مدارک مورد نیاز صدور انواع بیمه نامه دی :

بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه = کارت ملی + گواهینامه رانندگی معتبر + کارت ماشین

برای بیمه بدنه نیازمند تصویر برداری از خودرو شما می باشد لطفا قبل از مراجعه خودرو خود را با آب تمیز نمایید و یا به کارواش مراجعه کنید.

برای صدور بیمه درمان انفرادی و خانواده نیازمند کارت ملی بیمه شده هست

همچنین بیمه نامه های آتش سوزی و مسئولیت و … نیز با ارائه کارت ملی بیمه گذار قابل صدور می باشد.

جانبازان و خانواده معزز شهدا و ایثارگرانی که از بنیاد شهید حقوق دریافت می نمایند می توانند بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو خود را به صورت کسر از حقوق در 12 قسط بدون پیش پرداخت صادر نمایند. (امکان صدور برای فرزندان و همسر) نیز وجود دارد.

جهت صدور آنلاین انواع بیمه نامه کافیست در یکی از پیام رسان ها مدارک مربوطه را به شماره 09129748266 ارسال نمایید تا هر چه سریعتر بیمه نامه شما صادر شود / بعد از ارسال مدارک جهت هماهنگی با واحد صدور نیز تماس گرفته و از این که مدارک خود را ارسال کرده اید اطلاع رسانی کنید.

در صورت ارسال مدارک تا ساعت 8 شب امکان صدور در همان روز وجود دارد جهت صدور در روزهای تعطیل به صورت تلفنی هماهنگ کنید.

چه بیمه نامه هایی به صورت آنلاین قابل صدور می باشد؟

بیمه شخص ثالث + بیمه درمان انفرادی + بیمه آتش سوزی + بیمه حوادث

چه بیمه نامه هایی را نمی توان به صورت آنلاین صادر کرد؟

بیمه عمر و مستمری + بیمه بدنه خودرو + بیمه مسئولیت + بیمه درمان گروهی

هزینه بیمه شخص ثالث چقدر است؟

فاکتورهای مختلفی در تعیین حق بیمه وجود دارد : 1- سال ساخت خودرو 2- نوع خودرو 3- کاربری خودرو 4- میزان تخفیفات پلاک 5- نخوه پرداخت (نقدی یا اقساطی) 6- جریمه عدم تمدید بیمه نامه 7- میزان پوشش مالی ثالث 8- میزان پوشش حوادث راننده

آیا پوشش مالی حداقل مشکلی برای من ایجاد خواهد کرد؟

در صورتی که پوشش مالی پایین را انتخاب کنید هنگام خسارت و زمانی که شما مقصر هستید شرکت بیمه گر به همان میزان که پوشش مالی انتخاب کرده اید خسارت خواهد داد و مابقی خسارت را در صورتی که بالاتر از پوشش مالی انتخابی شما باشد باید خودتان به زیان دیده پرداخت نمایید.

پوشش مالی مناسب چقدر است؟

در سال 1402 حداقل پوشش مالی 30 میلیون تومان و حداکثر 600 میلیون تومان می باشد. که این مورد بستگی به نظر خودتان دارد که چه پوششی را انتخاب کنید.

بنده تخفیف شخص ثالث دارم و قبلا در شرکت دیگری بیمه شخص ثالث انجام داده ام آیا می توانم به شرکت بیمه دی مراجعه کرده و با همان تخفیف ها خودرو خود را بیمه کنم؟

بله – علاوه بر انتقال تخفیف ها به شرکت جدید در صورتی که از شرکت بیمه قبلی خسارت دریافت نکرده باشید 5 درصد تخفیف عدم خسارت نیز به شما تعلق خواهد گرفت

برچسب ها :

بیمه درمان دی,بیمه تکمیلی دی در سراسر کشور,خرید بیمه درمان انفرادی و خانوادگی دی در کرج,لیست نمایندگان بیمه دی کرج,صدور بیمه درمان انفرادی دی در کرج و استان البرز

4.9/5 - (14 امتیاز)

Originally posted 2023-09-15 17:09:51.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *