اطلاع از طرح های بیمه تکمیلی شرکت بیمه دی

هموطنان عزیز جهت اطلاع از طرح های بیمه درمان دی کافیست با استفاده از سامانه زیر سفارش خود را ثبت کرده و منتظر تماس کارشناسان بیمه دی باشید

بیمه دی (4)

بعد از ورود به سامانه سن بیمه شده را انتخاب کنید تا طرح های بیمه درمان دی را برای آن سن نمایش دهد / حق بیمه براساس سن بیمه شده و فرانشیز انتخابی و نوع طرح مشخص می شود / در صورتی که بیمه نامه را برای بیش از 1 نفر می خواهید باید برای هر نفر به صورت جداگانه سفارش ثبت کنید.

مراحل ثبت سفارش بیمه درمان تکمیلی دی :

  1. ورود به آدرس https://my.bimehesab.ir/health
  2. انتخاب سن بیمه شده
  3. انتخاب طرح مورد نظر
  4. انتخاب فرانشیز مورد نظر
  5. بارگذاری اطلاعات بیمه شده
  6. بررسی پزشک
  7. ارسال لینک پرداخت حق بیمه
  8. پرداخت حق بیمه و فعال شده بیمه نامه
  9. ارسال بیمه نامه توسط واحد صدور

توجه داشته باشید برخی از پوشش های ارائه شده در بیمه تکمیلی دارای دوره انتظار می باشند یعنی شرکت بیمه گر در این مدت زمان دوره انتظار هیچ تعهدی برای پرداخت خسارت ندارد / از جمله پوشش های دارای دوره انتظار می توان به پوشش زایمان 9 ماه و پوشش بستری و جراحی 3 ماه + سونوگرافی 3 ماه + درمان نازایی و ناباروری 9 ماه + خدمات مرتبط با کرونا 1 ماه اشاره نمود.

چگونه می توان هزینه های بیمه تکمیلی را دریافت نمود؟

شما عزیزان در صورتی که به مراکز طرف قرارداد بیمه دی مراجعه نمایید هزینه ها توسط بیمه دی به صورت آنلاین به آن مرکز پرداخت می شود اما در صورتی که به سایر مراکز مراجعه نمایید که طرف قرارداد بیمه دی نیست باید فاکتور و دستور پزشک گرفته و به مراکز دریافت اسناد درمانی بیمه دی تحویل دهید / آدرس این مراکز هنگام صدور بیمه نامه برای شما ارسال خواهد شد.

بنده مشکل قلبی دارم و می خواهم بیمه درمان خریداری کرده و عمل کنم آیا تحت پوشش هستم؟

خیر – طبق قانون بیمه مرکزی کلیه بیماری هایی که مربوط به قبل از خرید بیمه نامه می باشند تحت پوشش این بیمه نامه نمی باشند و شرکت بیمه گر تعهدی جهت پرداخت خسارت برای آن بیماری را ندارد.

آیا بیمه درمان انفرادی دارای محدودیت سنی می باشد؟

بله سن بیمه شده باید 0 تا 70 سال باشد / سنین بیش از 70 سال قابل قبول نمی باشد

بنده بیکارم آیا می توانم بیمه درمان انفرادی بخرم؟

بله – مشکلی از آن بابت نمی باشد حتی بدون بیمه گر پایه نیز می توانید بیمه نامه را خریداری کنید که در این صورت فرانشیز شما 30 درصد محاسبه می شود / در صورتی که بیمه گر پایه شما تامین اجتماعی یا سلامت یا … باشد می توانید فرانشیز 10 درصد را انتخاب کنید.

جهت مشاوره خرید بیمه درمان انفرادی و خانوادگی با شماره های زیر در تماس باشید

بیمه دی کد 6559 خلیلی

09129748266

برچسب ها :

طرح های بیمه تکمیلی دی برای خانواده,قیمت بیمه تکمیلی دی برای یک نفر,پوشش های بیمه دی برای بیمه درمان تکمیلی,هزینه و سقف پوشش های بیمه تکمیلی دی

4/5 - (3 امتیاز)

Originally posted 2023-09-17 12:10:54.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *